Topic: Robaki w hotelu.

Jestem właściciele hotelu, który od lat ma swoją pozycję w branży. Jako, że w ostatnim czasie zauważyliśmy kilka karaluchów w sąsiedztwie, chcemy jak najszybciej pozbyć się problemu. Zależy nam jednak, żeby całą sprawą zajęła się firma, która działa jak najmniej oficjalnie. O powodach nie muszę wam chyba pisać.

Re: Robaki w hotelu.

Jasna sprawa. Taka wizyta mogłaby wywołać niezłe zamieszanie wśród obecnych i przyszłych klientów. Brak afiszowania się z takimi działaniami jest jak najbardziej na miejscu.

Re: Robaki w hotelu.

Polecam usługi firmy zwalczanie-szkodnikow.com, która działa na rynku od wielu lat. Zawsze profesjonalnie podchodzą do tematu i znają się na rzeczy. Już kilkakrotnie uchornili mnie przed wielką kompromitacją, zwłaszcza w okresie letnim, kiedy moja restauracja przeżywa oblężenie. Tak na marginesie to nie wiem skąd te robactwo się bierze.

Re: Robaki w hotelu.

Jeśli dbasz o higienę i nie masz żadnych tak zwanych nieczystych miejsc, to dla mnie możliwość jest jedna. Może to być działanie konkurencji, która nie może sobie w inny sposób poradzić z waszymi sukcesami. Ale wracając do tematu, to szybka interwnecja powinna bardzo pomóc.

Re: Robaki w hotelu.

No nie chciałbym być w twojej skórze, kiedy przychodzi klient ze szklanką, a w niej jakiś robak. Scena prawie jak z firlu Alternatywy 4, z tym, że tutaj nie byłoby nic do śmiechu.

Re: Robaki w hotelu.

Polecam stronę http://www.zwalczanie-szkodnikow.com/oferta/dezynsekcja, na której jest jasno opisane co należy robić w takiej sytuacji. Generalnie trzeba działać szybko, a nawet bardzo szybko.

Re: Robaki w hotelu.

Firmy tego rodzaju bardzo cenią sobie klientów i także wiedzą, na czym polega prowadzenie interesu. Wizyty nieoznakowanym samochodem są jak najbardziej zrozumiałe. Pracownicy tez nie afiszują się z danymi swojego pracodawcy. Ja bym jeszcze pomyślał nad tym, czy w nazwie firmy umieszczać nawiązanie do branży, o której mówimy.

Re: Robaki w hotelu.

Nic dodać nic ująć. Brak informacji w tej branży może być kluczowy, jeśli chodzi o wybór dostawcy usług.